Jennifer L. Armentrout - The ​Darkest Star - A legsötétebb csillag



Fülszöveg:

A New York Times és a USA Today sikerszerzője, Jennifer L. Armentrout vadonatúj sorozatával visszatér a luxenek és arumok világába.

A 17 éves Evie Dasher a saját bőrén tapasztalta meg az emberiség és az idegenek között kirobbant háború következményeit. Amikor egy razzia során pont az egyik olyan hírhedt klubban tartózkodik, ahol az embereket és a túlélő luxeneket is szívesen látják, megismerkedik az éteri szépségű Luckel, akiről kezdetben azt feltételezi, hogy luxen… pedig valójában valami sokkal erősebb. Luc iránti vonzalma egyre mélyebbre sodorja egy számára eddig ismeretlen világba, ahol semmi sem az, aminek látszik…

Titkok, hazugságok és szerelem… ugorj fejest a luxenek elképesztő világába!

 

"– Sok mindent megtehetek. Sok mindent tettem már, és időnként fájdalmat okozok másoknak – mondta halkan, szelíden. – De sose tudnék fájdalmat okozni neked."

Véleményem:

Már olvastam a Luxen sorozatot az írónőtől és azt imádtam. Ezért is nagyon vártam ezt a könyvet, mert szerettem az írónő stílusát és a világot, amit felépített. Igaz Luc karaktere nem volt idegen számomra, mert már ismertem az előző kötetekből. Jó ötlet volt, hogy kapott egy saját sorozatot, mert már akkor is látszott, hogy egy erős, különleges és tekintélyes karakterről van szó, akit körülleng valami titokzatos légkör.
Nagyon jó volt visszatérni a Luxenek világába. Az írónő úgy alkotta meg a könyvet, hogy akik nem olvasták a Luxen sorozatot, azok is értsék miről van szó, mindent elmagyaráz, így nem baj, ha az előző kötetek kimaradtak az olvasólistátokról. De azért erősen ajánlom, hogy pótoljátok őket, mert tényleg nagyon jók.
A sztori az invázió (Opposition ​– Ellenállás Luxen sorozat 5. része) után 4 évvel játszódik. Sikeresen legyőzték a lázadó luxeneket, akik pedig itt maradtak a Földön, azokat a kormány által nyilvántartásba lettek véve, sőt kötelesek bénító karperecet viselni, ami meggátolja őket, hogy az erejüket használják.
Főszereplőnk Evie a 17 éves tini lány, aki átlagos élettel és átlagos barátokkal éli középiskolai életét. Egészen addig míg az egyik barátnője, Heidi el nem hívja magával a Foretoken nevezetű clubba, ahol köztudott, hogy luxenek is megfordulnak. Itt találkozik Luc-al, az elképesztően helyes sráccal, akit megannyi rejtély övez. Luxennek néz ki, de nem visel bénítót, sőt valahányszor szóba kerül, a srác tagadja, luxen kilétét. Evie érzi, hogy ezzel a sráccal csak meggyűlik majd a baja, mégsem tudja távol tartani magát tőle. Mintha ismerné valahonnan, ráadásul Luc sokkal többet tud róla, mint kellene. Gőze sincs ki oszthatta meg vele ezeket az infókat, de ha nem a barátai, akkor mégis honnan tudhatja ezeket a dolgokat róla? Evie élete azonnal fenekestől felfordul, amikor megpróbál rájönni, ki is Luc valójában, miközben az iskolában titokzatosan nyoma vész pár diáknak, akik már csak holtan kerülnek elő. De ez még csak a kezdet és a lány csak ezután jön rá, hogy semmi sem az aminek látszik.
Luc-ot nagyon megkedveltem, egy nagyon erős és közben romantikus karakterről van szó, akinek nagyon vicces beszólásai vannak.
Evie egy tipikus tinilány, engem a vége felé már kimondottan idegesítettek a hisztijei, néha úgy viselkedett, mint egy óvodás. De azért voltak jó pillanatai, a belső monológjait szerettem olvasni és azt ahogyan Luc-al húzták egymást.
A csavarra túl korán rájöttem, sajnos nem volt meglepetés számomra, valahogyan végig sejtettem, hogy ez lesz. A történet elég lassan indult be, a végére pedig nagyon sok esemény bele lett sűrítve, engem ez egy kicsit zavart. Nem tetszett, hogy Emery-ről kiderült ami, aztán Sylvia-ról is, sőt még Zoe-ról is. Már gondoltam mindjárt James-ről és April-ről is kiderül ugyanaz, de szerencsére nem, mert akkor az már tényleg túlzás lett volna. Így is annak éltem meg. Az is kicsit fura volt, hogy a végén senkit sem érdekelt miről is beszélt Micha? Mert úgy tettek, mintha meg sem hallották volna, pedig engem nagyon is izgat, hogy miről hadovált. Gondolom, majd a következő részben kiderül, legalábbis nagyon remélem.
Az elején kicsit úgy éreztem, hogy az írónő elég erősen koppintja a Luxen sorozat, Katie és Daemon párosát, de a végére már egyedivé vált Evie és Luc kettőse, így ez a dolog nem nyomta rá a bélyegét a történetre.
Viszont annak nagyon örültem, hogy felbukkant Daemon és Archer is.


" – Mit szeretnél? – kérdezte a tekintetemet fogva tartva.
– Téged – suttogtam lángoló arccal.
– A tiéd vagyok. – Hüvelykujjával végigsimított az alsó ajkamon. – Mindig is a tiéd voltam. Mindig."

Összességében:

Volt olyan, ami nem tetszett, de összességében elég pörgősnek és eseménydúsnak mondható a könyv. Igazából nagyon örülök, hogy elolvastam és ismét bepillantást nyerhettem a luxenek világába. Kíváncsian várom a következő kötetet/kötetetek, remélem nem kell éveket várni rá.
A könyvet pedig, ajánlom mindenkinek, aki szereti a Luxen sorozatot és azoknak is, akik egy jó kis romantikus történetre vágynak tele izgalommal.

Könyvinfó:

Írta: Jennifer L. Armentrout 
Eredeti cím: The ​Darkest Star
Kiadó: Könyvmolyképző
Megjelenés: 2019.
Oldalszám: 464. oldal
Sorozat: Originek első része
Besorolás: romantikus, fantasy, ifjúsági

Értékelésem:

Share this:

,

Megjegyzések

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése