Viszlát 2019, Helló 2020!


Először is szeretnék mindenkinek Nagyon Boldog Újévet Kívánni! Remélem olyan jó lesz a 2020-as évetek, mint amilyet szeretnétek.
2019 örökké életem legfontosabb éve lesz, hisz ANYA lettem. Ennek köszönhetően ebben az évben többet sírtam, mint valaha, hol a boldogságtól, hol a fáradságtól, hol a félelemtől. 
Az egész 2019 egy nagy érzelmi hullámvasút volt számomra, de mellette olyan nagyon sokat tanultam, tapasztaltam és változtam ebben az évben, hogy hihetetlen számomra. 
A kislányommal lett teljes a mi kis családunk, ő egy kis csodababa, aki már a születése után megmutatta milyen erős is valójában. Szerencsés vagyok, mert mindennap az ő szemén keresztül láthatom a világot és miatta egy jobb ember lehetek.
Most, hogy belépünk egy új évtizedbe, nagyon örülök, hogy ilyen gyönyörűen zárult le a múlt évem. Az elmúlt 12 hónapban rengeteg kihívás jött velem szemben és én mindenből próbáltam kihozni a legjobbat, legtöbbet. Sorsfordító időszak volt ez nekem és remélem, hogy a 2020-as évem ugyanilyen boldog, ha nem, még boldogabb lesz.

Az olvasás szempontjából is fontos ez az év, hisz megnyitottam a blogomat, ami sok motivációt adott nekem. Sajnos 2019-es blogos összegzést nem tudok írni, hisz ez az év az olvasás szempontjából nem volt kiemelkedő, a blogot is csak decemberben indítottam. De ez volt életem egyik legszebb időszaka és rengeteg ötletem, célom van 2020-ra.


Célok 2020-ra

- 100 könyvet elolvasni 
nagyon sajnálom, hogy az utóbbi 2-3 évben annyira megcsappant az elolvasott könyveim száma, pedig nagyon szeretek olvasni, ez az, ami igazán kikapcsol. Úgyhogy megcélzom a 100-as számot és remélem idén sikerül teljesítenem.

- minden elolvasott könyvről posztot írni
és nem csak könyvekről, hanem filmekről, sorozatokról is szeretnék majd írni a blogon és van még rengeteg ötletem, amiket szeretnék idén megvalósítani

- egyetlen könyvet sem szeretnék félbehagyni
2019-ben is volt pár könyv, amit elkezdtem, de pár oldal után abba is hagytam. Olvasói válságban szenvedtem többször is, egyik könyv se tudott igazán lekötni, meg persze sokszor időm sem volt olvasni. Ezen mindenképpen szeretnék változtatni idén.

- több szépirodalmi művet olvasni
ezt már sokszor megfogadtam, de most nagyon motivált vagyok ezzel kapcsolatban is

- naprakészen vezetni a Goodreads olvasmánylistámat

Kíváncsian várom, mit hoz az elkövetkezendő év. Remélem a vágyaimat és céljaimat sikerül valamennyire véghez vinnem.

Hát viszlát 2019, helló 2020....várom mit hozol a számomra.

Share this:

Megjegyzések

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése