Colleen Hoover - Layla



Fülszöveg:

A ​szerelem kísérthet, de meg is gyógyíthat.

Leeds azóta tudja, hogy Laylával fogja leélni az életét, hogy először találkoztak. De aztán jött a támadás.

Layla heteket töltött a kórházban, harcolni kellett az életéért, és bár testileg rendbe jött, az érzelmi és mentális sebek annyira megváltoztatták, hogy Leeds szinte fel sem ismeri benne a nőt, akibe beleszeretett.

A férfi helyre akarja hozni a kapcsolatukat, ezért elviszi Laylát a kis szállóba, ahol először találkoztak. Itt azonban a nő viselkedése különös, bizarr módon megváltozik. És ez csak egy a számos megmagyarázhatatlan esemény közül…

Leeds egyre távolabb sodródik Laylától, és Willow mellett talál vigaszra, aki szintén a szálló lakója, és akivel könnyen egymásra találnak. Leeds érdeklődése Willow iránt egyre nő, és azzal, hogy segíteni akar neki válaszokat találni, egyre kevésbé tartja szem előtt Layla jóllétét.

Leeds hamarosan rájön, hogy választania kell, mert mindkettőjüknek nem tud segíteni. De ha rosszul választ, az mindhármukra nézve végzetes következményekkel járhat…

Fedezd fel CoHo újabb lebilincselő és elgondolkodtató világát!

"Nem lehetek én a tapasz a sebeire. Nekem abban kell segítenem, hogy a sebek begyógyuljanak."

Véleményem:

Mikor megláttam a Könyvmolyképzőnél ezt a könyvet tudtam, hogy ezt el kell olvasnom, így rögtön meg is rendeltem. Úgy kezdtem el olvasni, hogy semmit sem tudtam róla, egyáltalán nem néztem utána az értékeléseknek és a véleményeknek. Talán ez is volt a baj, mert tetszett, jó volt, de előtte olvastam a Verity-t és valahogy olyasmit vártam, de ez nem ütötte meg azt a mércét. 

A Layla egy paranormális romantikus könyv. Ezelőtt még nemigen olvastam még csak hasonlót sem, úgyhogy kíváncsian vártam milyen is lesz.
Maga a téma nagyon érdekes, amit az írónő feszeget és így belegondolva nem vagyok benne biztos, hogy én mit tennék egy ilyen helyzetben. Mindig is úgy gondoltam, hogy lehetséges, hogy léteznek "szellemek" vagy valami ilyesmi, de hála égnek nincs tapasztalatom ezzel kapcsolatban. Így csak a sok könyv és film alapján tudok véleményt írni, de valljuk be itt kicsit mindenki fura vagy kattant, mert nem tudok Leeds minden döntésével egyetérteni és azt sem tudom kijelenteni, hogy teljesen százas-e. Az első kb. 100 oldal nagyon nyálas, nekem kicsit sok is volt, de szerencsére ezután kezdtek érdekessé válni a dolgok. 

A történetet Leeds szemszögéből olvashatjuk, az ő gondolatait és érzelmi vívódását követjük nyomon. Talán ezért sem tudtam őt annyira megkedvelni, mert ennyire beleláttam a gondolataiba, érzéseibe. A könyv felénél legszívesebben jól behúztam volna neki egyet, de szerencsére ettől megmentette az írónő. A sztorit Leeds meséli el, mint egy vallomást, egy nyomozónak, attól a pillanattól kezdve, hogy megismerte Layla-t, egészen a jelenig, ahol kénytelen volt segítséget kérni. Innentől kezdve a jeleben folytatódik a történet és válnak a dolgok még a mostaninál is bonyolultabbá. 

Ami engem nagyon zavart, az a nyomozó, aki eljött, meghallgatta az egész történetet aztán elmondta, hogy mi is történt pontosan, majd mint aki jól végezte dolgát elment. Én meg vártam, hogy majd megpróbál segíteni valahogy, de nem. Ebből a szempontból, kb. fölösleges is volt az ő jelenléte.
Nekem a csavarok sem voltak akkora meglepetések, mert azért voltak elhintve jelek, amikből lehetett sejteni a dolgokat, talán a legvégén a nagy csavar volt az, ami meglepett.

Ezektől függetlenül a történet maga nagyon beszippantott és tudott újdonságot adni, teljesen összezavart és felkavart. Számomra hoztam az írónő azt a színvonalat, amit megszoktam tőle, így ez a könyv is egy élmény volt, ami kibillentett a komfortzónámból.

"Jobb önzetlen valakinek lenni, mint önző senkinek."

Összességében:

Nem lesz kedvenc, de élveztem olvasni, főleg így októberben. A Verity-t nem üti ki az első helyről, így azt nem múlta felül, de mindenképpen megéri elolvasni. Ha szeretnél egy cseppet sem szokványos szerelmi történetet olvasni vagy ha szereted az írónő könyveit, akkor ne hagyd ki, olvasd el bátran. 

"A szerelembe esés olyan könnyű, mintha lágy szellő fújna át a csontjaimon. A szerelem vége rohadt nehéz, mintha a tüdőm vasból lenne kifaragva."


Könyvinfó:

Írta: Colleen Hoover
Eredeti cím: Layla
Kiadó: Könyvmolyképző
Eredeti megjelenés: 2020.
Oldalszám: 360. oldal
Sorozat: - 
Besorolás: romantikus, pszicho-thriller


Értékelésem:




Share this:

,

Megjegyzések

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése